istanbul2015.reismee.nl

Dag 3

Hallo allemaal,

het begon vandaag als een zeer zonnige dag en het is gelukkig de hele dag zonnig gebleven.

Na het ontbijt zijn we naar het Dolmabahçepaleis geweest, dit paleis hebben wij van de buitenkant bekeken. Hierna zijn we naar het Taksimplein geweest en daar hebben we geluncht. Vervolgens gingen we de synagoge van binnen bekijken. De laatste bezienswaardigheid voor vandaag was een klooster. Na het avondeten hebben we in een cafeetje vlakbij het hostel nog appelthee gedronken.

Morgen gaan we onze laatste volledige dag beleven en misschien nog een bezoekje aan Azië brengen.

Tot morgen!

Joke Oudhuizen

Nou veel plezier vandaag nog Het ziet er mooi uit hoor!

Winnie

Bedankt voor de verhalen en foto's! Maak er nog een mooie laatste dag van!

Mineke

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van wat jullie allemaal ondernemen. Geniet er nog van deze laatste dag!

Anja du Pont

Geniet van de laatste dag! Ik vind het erg leuk om zo te lezen en te zien wat jullie mee maken. Super!!

Monique

Leuke verhalen en ook aan de foto's te zien hebben jullie een hele leuke tijd met een hele leuke groep. Geniet van de laatste avond in Istanbul en morgen een goede terugvlucht!

Jannie Versteeg

Leuke foto's en verhalen! Fijn dat jullie ons op deze manier op de hoogte hebben gehouden. Op de foto's te zien, hebben jullie er wel van genoten.
Voor morgen een goede terugreis!

Erik van den Dungen

Jammer voor jullie dat het er bijna weer op zit. Goede reis terug! En laat dan de echte verhalen maar komen. Want 'sinaasappelthee' en 'pizza' is leuk om te horen, maar wat hebben jullie daar nu écht meegemaakt... ? ;-)